Senin, 08 September 2014

Visā kara gados Ray

Tur ir kaut kas par saulesbrilles, kas padara viņus apstrīdami viens no visvairāk piemītošo "must-have" vienību visu laiku. Ne tikai tie ir ļoti praktiski, piedāvājot aizsardzību no briesmām saules, tie ir ļoti universāls modes aksesuārs, kas pieejams plašam stilu, krāsu un cenu, lai atbilstu visas kabatas. Ņemot vērā to visā pasaulē popularitāti, sunglass ražošana ir kļuvusi ļoti ienesīgs, bet ļoti konkurētspējīga nozare, un, lai gan daži ražotāji pieaugt un mazināties publiskajās saslimšanām, ir viena kompānija, kas paliek mūžīgi sinonīms ar brillēm, kas aizsargā mūsu acis no saules stariem : Ray-Ban

Kaut arī ASV prezidents, Benjamin Franklin, ir bieži kredītā izgudrošanas brilles (viņš bija tas, kurš izstrādāja pirmo bifokāls objektīvu ar 1780 s), pirmā lasījuma brilles tika izstrādāti Itālijā, jau pēc 1260. Cilvēki joprojām fascinē visi lietas optisko visā gadsimtiem, kas sekoja, pēc tam vidū astoņpadsmit simtiem britu zinātnieks Džeimss Ayscough sāka pētīt tonētu stiklu, un iespēja, ka šādu tehnoloģiju var izmantot, lai uzlabotu redzi redzes traucējumiem. Tik veiksmīga, kā viņš bija, tas nebija līdz 1929, ka ideja, ka brilles varētu filtrēt saules starus tika dota jebkuru nopietnu uzmanību. Tajā laikā, mūs optisko kompānija, Foster Grant, sāka attīstīt ideju tālāk, līdz beidzot, vēlāk tajā pašā gadā, pirmais pāris saulesbrilles tika pārdoti no Woolworth veikalu uz Atlantic City boardwalk.

Atzīstot, ka jaunā tehnoloģija varētu būt izdevīga saviem pilotiem, ASV armijas gaisa spēki lūdza vēl nozīmīgāku amerikāņu kompānija, Bausch & Lomb, lai izstrādātu brilles, kas aizsargā acis no briesmām acīmredzamo saule, kad peld.

Tas bija ASV briļļu kompānija, Ray-Ban, kas tiešām skrēja ar koncepciju. 1936.gadā, izmantojot nesen pieejamos polarizētas lēcas, un plats rāmis, kas piedāvā maksimālu aizsardzību no spīdumu tāda panelī, Ray-Ban sāka ražot objektīvs, pupuk hantu hayati eceran multiguna termurah untuk merk exclusive hormon herbal yang asli di kas aizliedza saules stariem. Apmēram trīs gadus vēlāk, šis modelis sunglass tik populārs ar pilotiem, kļuva viegli pieejami amerikāņu sabiedrību. Ray-Ban "aviators" dzimuši.

amerikāņi nāca no vecuma, tā arī darīja savu briļļu. Visā kara gados Ray-Ban turpināja darba partnerattiecības ar Gaisa spēku, radot gradienta spoguļu lēcas, kas spējušas būt gan ļoti praktisks un moderns, tajā pašā laikā. Tur bija kaut kas par to, ka amerikāņu lidotāja viņa grūts brūnā ādas lidojuma jaka, kura saulesbrilles paslēpa acis. Ray-Ban tikko bija veikusi saulesbrilles seksīgi.

Visuresošs 1950, saulesbrilles kļuva vairāk nekā tikai acu aizsardzību. Nēsā ​​A sarakstā slavenības Vegas un Holivudā -stars kura ik solis tika rūpīgi un atdarināt pa visu valstij, ja saulesbrilles kļuva modes aksesuārs, un Ray-Ban bija ātri pielāgotos pieaugošo tendenci jaunu dizainu un krāsainiem rāmjiem, ko tās tirgo sievietēm, jo īpaši.

Neatpaliekot no kosmosa vecuma tehnoloģijas, kompānija izstrādājusi rūdīts lēcas 1960 un popularitāti saulesbrilles turpināja pieaugt, kad modes ikona Jackie Kennedy bija bieži redzams kopā ar savu preču zīmi, negabarīta rāmjiem. Uz sudraba ekrāna, saulesbrilles kļuva būtiska daļa no aktiera kostīmā, ar filmu zvaigznēm, piemēram, Peter Fonda un Audrey Hepburn, spēlējot stilīgs, sunglass-valkā, varoņi, kuri varēja slēpt savas acis no auditorijas un paliek pārliecinoši.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar